Met betrekking tot

Garantie van onze matrassen 💤

10 JAAR GARANTIE

Welk product valt onder de garantie van 10 jaar?

Op de Cosy'lite NOMAD, Cosy'lite Ergonomic en Cosy'lite Anitbacterial matrassen bieden wij u 10 jaar commerciële garantie. Deze 10 jaar garantie is gratis. Het is noch nominatief, noch persoonlijk.

Wanneer geldt de garantie van 10 jaar?

De garantie van 10 jaar geldt vanaf de aankoop van het product, voor een periode van 10 jaar. De garantie van 10 jaar is een aanvulling op de rechten die u heeft volgens de wet en in het bijzonder de wettelijke garantie van conformiteit vermeld in de artikelen L 217-4 tot L 217-12 van de Consumentenwet, die betrekking heeft op gebreken aan het verkochte artikel , onder de voorwaarden voorzien in de artikelen 1641 tot 1648 en 2232 van het Burgerlijk Wetboek. De garantie van 10 jaar vervangt op geen enkele manier de bovengenoemde rechten die worden beschreven in de artikelen 7.1 en 7.2 hiervan.

Volgens de voorwaarden van artikel L 217-16 van het Consumentenwetboek, wanneer de koper de verkoper vraagt, tijdens de commerciële garantie die hem is gegeven

wordt verleend, een reparatie gedekt door de garantie, wordt een periode van immobilisatie van ten minste zeven (7) dagen opgeteld bij de resterende looptijd van de garantie. Deze termijn gaat in vanaf het verzoek tot tussenkomst.

Territoriale reikwijdte van de garantie van 10 jaar

Woonlanden die in aanmerking komen voor de garantie:

België, Tsjechië, Denemarken, Groenland, Duitsland, Nederland, Luxemburg, Spanje, Italië, vasteland van Frankrijk inclusief Corsica, Andorra, Monaco, Guyana, Martinique, Guadeloupe, Réunion, Frans-Polynesië, Polen, Slowakije, Roemenië, Moldavië, Zwitserland, Hongarije , Portugal.

Wat valt onder de garantie van 10 jaar

De garantie is voorbehouden aan particulieren en dekt niet het gebruik van een product in een professionele context.

De garantie geldt onder voorbehoud van gebruik in overeenstemming met de instructies op de COZY'LITE NOMAD matrasverpakking.

De garantie die wij bieden omvat:

- Breuk van de rits, inclusief de ketting en de trolley;

- Abnormaal doorzakken van het matrasschuim;

- Ongestikte naad;

- Rafelen van de bekledingsstof.

Wat valt niet onder de garantie van 10 jaar? De garantie dekt niet:

- Schade veroorzaakt door oneigenlijk gebruik van het product en/of slecht onderhoud;

- Schade als gevolg van een ongeval;

- Esthetische veranderingen aan interne en externe oppervlakken die het gebruik van het product niet schaden (vlekken, verkleuring, vergeling);

- Normale slijtage van het product (omslag versleten door regelmatig gebruik, verkleuring, scheuren, gaten).

- De mallen;

- De haken en ogen;

- Verlies en/of diefstal van het product;

- Elke wijziging aan het product die verband houdt met een externe gebeurtenis;

- Producten die niet nieuw zijn gekocht (gebruikt, gereviseerd, gerepareerd).

De tas die bij het product geleverd wordt, evenals het matraselastiek, vallen niet onder de garantie.

Wat wij doen bij een garantieaanvraag van 10 jaar

Babymoov biedt u de vervanging van uw product en/of productonderdelen (dekking) aan, onder de onderstaande voorwaarden.

In het belang van een blijvende klanttevredenheid zorgt Babymoov voor een regelmatige vernieuwing van zijn assortiment. Indien wij het artikel niet kunnen vervangen door hetzelfde model, behouden wij ons het recht voor om u een soortgelijk product en/of met gelijkwaardige technische kenmerken aan te bieden. . Indien een wijziging van het assortiment noodzakelijk is, zal de omruiling plaatsvinden voor een product met een gelijkwaardige waarde als de aankoopprijs. Ten slotte biedt Babymoov terugbetaling van de aankoopprijs van het product aan in gevallen waarin vervanging niet mogelijk is. Elk verzoek om dekking onder de Garantie kan onderworpen zijn aan een fysieke inspectie van het product. De retourkosten zijn voor rekening van de consument.

Hoe een garantieclaim indienen?

Als u binnen 10 jaar na aankoop van het product het minste probleem ondervindt, kunt u eenvoudigweg contact opnemen met ons klantenserviceteam. Zorg ervoor dat u uw aankoopbewijs (kassabon, cadeaubon, factuur) meeneemt. Bij een technisch probleem dat onder de garantie van 10 jaar valt, wordt uw product zo snel mogelijk omgeruild of terugbetaald!