
ONTDEK ONZE INZET
Omdat onze acties van vandaag de toekomst van onze kinderen bepalen, zet Babymoov zich in om zijn ecologische voetafdruk te verkleinen en actie te ondernemen voor een beter sociaal en maatschappelijk beleid. En aangezien het onze keuzes zijn die ons definiëren en ons samenbrengen, laten we samen de productie- en consumptiepatronen stap voor stap veranderen en kiezen voor praktijken die meer respect hebben voor het milieu!
IN HET HART VAN ONZE WAARDEN
RESPECT EN VERANTWOORDELIJKHEID
In de afgelopen jaren zijn er, naast talrijke productinnovaties, verschillende concrete acties voor het milieu gelanceerd: levenslange garantie en repareerbaarheid van elektronische producten, het gebruik van Oeko-Tex® gecertificeerde stoffen, FSC®-gelabelde verpakkingen of zelfs het lage golfemissievermogen op Audio-babyfoons.


MILIEUVERANTWOORDELIJKE MATERIALEN
Babymoov Group heeft zichzelf een doel gesteld voor 2022, namelijk een meer verantwoord merk te worden. Elk jaar komen er meer dan twintig nieuwe producten uit onze productiebedrijven, om te voldoen aan uw behoeften, toekomstige of jonge ouders. Bezorgd over de toekomst van toekomstige generaties, hebben we besloten om onze plastic materialen geleidelijk te vervangen door nieuwe alternatieven zoals biologisch afbreekbare, biogebaseerde, gerecycleerde, niet-vervuilende materialen, enz. Omdat grote uitspraken niets zijn zonder de waarde van acties, doen we er alles aan om onze sociale en ecologische prestatie-indicatoren met u te delen.
Attitudes veranderen en iedereen kan zijn rol spelen in deze transitie. Als merk voor kinderopvang moeten we proactief zijn in deze milieuvriendelijke benadering om onze manier van produceren en verkopen te heroverwegen. Met de GreenMoov-aanpak stelt de Babymoov-groep de toekomst van onze kinderen centraal en daarom ben ik erg trots om hieraan deel te nemen.
Charline, verantwoordelijk voor het merk Badabulle![]()
Doorslaggevende voorwaarden voor ons succes, is elke medewerker, in al onze dochterondernemingen en in samenwerking met onze leveranciers en distributeurs, verantwoordelijk gesteld voor een of meer verbintenissen die voortaan in elk van hun dagelijkse acties moeten worden nageleefd. Te beginnen met de productteams (ontwerper, merk- en productmanager, kwaliteitsmanager, ontwikkelaar, enz.) die elke dag werken om te voldoen aan normen en kwaliteitsverplichtingen.
Célia, verantwoordelijk voor het merk Babymoov![]()
DAGELIJKSE VERBINTENISSEN
Doorslaggevende voorwaarden voor ons succes, is elke medewerker, in al onze dochterondernemingen en in samenwerking met onze leveranciers en distributeurs, verantwoordelijk gesteld voor een of meer verbintenissen die voortaan in elk van hun dagelijkse acties moeten worden nageleefd. Te beginnen met de productteams (ontwerper, merk- en productmanager, kwaliteitsmanager, ontwikkelaar, enz.) die elke dag werken om te voldoen aan normen en kwaliteitsverplichtingen.


MOOV JE AANKOOP
LEVENSLANGE GARANTIE OP 60% VAN DE PRODUCTEN
Garantie op duurzaamheid en kwaliteit. Bij Babymoov gaat niets verloren, alles wordt getransformeerd, zo is ons assortiment refurbished babyfoons geboren.
Alle producten die kleine gebreken hebben en die niet verkocht kunnen worden in ons gebruikelijke verkoopnetwerk, dit betreft: Om hun prestaties en levensduur te verlengen, staan er verschillende tools tot je beschikking: onze productfiches en tutorials op onze site web en ons Youtube kanaal (tips voor onderhoud, reiniging, optimaal gebruik, enz.)Onze afdeling klantendienst staat voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden en u te helpen!
DE GREEN TEAM
EN OM DEZE DOELSTELLINGEN TE BEREIKEN, STAAT ER NATUURLIJK EEN OVERGEMOTIVEERD TEAM ACHTER DIT ALLES:
Dit toegewijde projectteam bestaat uit een vertegenwoordiger van elke afdeling van het bedrijf (After-Sales Service, Supply Chain, Sales Force, Design, Marketing, Communicatie, Accounting, Legal, IS, Management, ADV), omdat bij Babymoov de eco -verantwoordelijkheid is 360°, we zijn allemaal bezorgd!


KLANTENDIENST
Voor een betere productbenutting en een langere levensduur.

ACTIVITEITEN
Voor meer eco-verantwoorde logistiek: van bevoorrading tot keuze van vervoerders.

COMMERCIEEL
Aandacht hebben voor behoeften en onze initiatieven inzetten met onze partners en wederverkopers

DESIGN
Voor producten ontworpen van duurzame, eco-verantwoorde, praktische en trendy materialen.

COMMUNICATIE
Om de juiste boodschappen over te brengen, om samen verder te gaan naar meer verantwoorde communicatie.

MARKETING
Om onze toewijding te promoten en u te helpen de juiste keuze te maken.Pour valoriser nos engagements et vous aider à faire le bon choix.

SI
Om samenwerkingstools te bieden waarmee iedereen zijn ideeën en groene initiatieven kan delen.

KWALITEIT
Om producten aan te bieden die voldoen aan de beste Europese normen en de duurzaamheid van al onze producten te garanderen."

RICHTING
De koers uitzetten voor oplossingen die gericht zijn op het zorgen voor toekomstige generaties dankzij adequate middelen en investeringen.

MOOV JOUW IDEEËN
TOEGEVOEGDE PARTNERSCHAPPEN
Alleen gaan we sneller, samen gaan we verder. Daarom werkt Babymoov samen met Reforest'Action om herbebossing te ondersteunen, in Frankrijk en in het buitenland.
Bomen produceren zuurstof en bestrijden klimaatverandering door CO2 en fijnstof op te nemen: de lucht wordt er schoner door. Ze beschermen populaties en ecosystemen tegen natuurlijke gevaren (stormen, overstromingen, enz.). Ze dragen bij aan het leefgebied van miljoenen diersoorten: bossen herbergen 80% van de terrestrische biodiversiteit. Ze bestrijden droogte door de lucht te bevochtigen, verrijken de grond door het verval van hun bladeren en maken het land vruchtbaarder. Ze filteren ook water en helpen bodemerosie te beperken.
EEN MEER MILIEUVERANTWOORDELIJK MERK WORDEN IS EEN CONSTANTE ENGAGEMENT, WAAR GOEDE WIL EN INTENTIES NIET GENOEG ZIJN, DAAROM WORDEN NU EN DE VOLGENDE 5 JAAR CONCRETE ACTIES GENOMEN OM ONZE DOELSTELLINGEN TE BEREIKEN.
ARNAUD, LAURENT ET ARNAUD![]()
GOEDE DADEN INTERN
ONZE DAGELIJKS LEVEN
Afval sorteren, speelgoed inzamelen om het een tweede leven te geven, bekers gebruiken (geen plastic bekers meer voor eenmalig gebruik!) maar ook bewustmaking van rationeel energieverbruik (uitschakelen verwarming, lichten, computers...), enz

